Autor



Lluís Feliu i Roé es licenciado en periodismo y máster en comunicación empresarial e institucional.

Desde los 17 años vive vinculado a la comunicación, ha trabajado como locutor en una radio local, redactor en distintos medios de comunicación, colaborador en distintos medios digitales, web project manager en una importante escuela de negocios, coordinador de proyectos y responsable de comunicación y marketing en varias agencias de comunicación y en empresas privadas.

Del mismo modo que el lector, Feliu i Roé es amo de su destino, seguirá creciendo profesionalmente y evolucionando en el campo que más le interesa, la comunicación.

Puedes contactar directamente con el autor pinchando aquí

__________


Lluís Feliu i Roé és llicenciat en periodisme i màster en comunicació empresarial i institucional.

Des dels 17 anys viu vinculat a la comunicació, ha treballat com a locutor en una ràdio local, redactor en diferents mitjans de comunicació, col·laborador a mitjans digitals, web project manager en una important escola de negocis, coordinador de projectes i responsable de comunicació i màrqueting a vàries agències de comunicació i a empreses privades.

De la mateixa manera que el lector, Feliu i Roé, és amo del seu destí i seguirà creixent professionalment i evolucionant en el camp que més li interessa, la comunicació.

Pots contactar directament amb l'autor clickant aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada